Dag 12+1 onweer en depressies in Algonquin parc - Reisverslag uit Algonquin Park, Canada van Maanmannetjes - WaarBenJij.nu Dag 12+1 onweer en depressies in Algonquin parc - Reisverslag uit Algonquin Park, Canada van Maanmannetjes - WaarBenJij.nu

Dag 12+1 onweer en depressies in Algonquin parc

Door: Berry

Blijf op de hoogte en volg Maanmannetjes

01 Augustus 2015 | Canada, Algonquin Park

Vanmorgen lekker uitgeslapen, wederom geen ontbijt bij het hotel, dus wijken we weer uit naar een "all day breakfast" gelegenheid op loopafstand van het motel. De kinderen beginnen de dag met pannenkoeken ("thuis zijn ze toch lekkerder").

Het Algonquin parc dat op mijn verlanglijstje stond om nog eens bezoeken, blijkt toch nog wel een eindje rijden zijn. Dat komt onder andere dat de wandeltrails en het visitorcentrum ver van de westelijke ingang liggen van waar wij het inmens grote natuurgebied inrijden. Al met al zitten we ruim 150 kilometer van ons hotel als we de eerste trail, die binnen een uur te lopen is opgaan. Het was enigszins bewolkt toen we vertrokken maar in middels hebben we ook al wat regenbuitjes over ons heen gehad.
We zijn voorbereid op een regenbui maar waren nog maar net goed aan de wandel toen een hevig onweer losbarstte. De trail wordt nog afgemaakt maar ons goede humeur is met het weer mee omgeslageb en doet ons besluiten om de rest van het park maar vanuit de auto te beleven.
Je zou er bijna bijgelovig van worden: dit is dag 13 van onze trip. Bij het motel waar we gisteren zaten waren de hotelkamers doorlopend genummerd, maar nummer 13 ontbrak.
Terug bij het hotel wordt nog een magnetronmaaltijd genuttigd (de keuze is hier reuze). Het is inmiddels droog maar nog wel dreigend! Hoop dat het morgen opklaart.

• 02 Augustus 2015 - 09:06

Peter En Annie:

Nu hebben jullie regen en wij hebben hier nu mooi weer. Laat de regen maar daar als jullie terug vliegen.
    De laatste dagen en dan zien we elkaar weer. Ik hoop dat jullie mooie foto's hebben gemaakt.

• 02 Augustus 2015 - 19:48

Spy_II:

boss 007; update.
    we did it again, we changed the wether.
    13th _ is no superstition, it feels real like bad luck for them.
    now its time, our 'Wolff' is done, we still keep our distance, the BATI's don't have a single clue.
    let them go home, back to the Netherlands, home sweet home.
    all indicators: they are innocent and ignorant of our secrets, FBI and CIA confirmed this just now.
    perhaps they are truely just tourists and is our intel off?
    all codes withdrawn immediately.

• 03 Augustus 2015 - 21:13

008:

De havik is gevlogen , de havik is gevlogen??