Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Maanmannetjes - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Maanmannetjes - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Door: maanmannetjes

Blijf op de hoogte en volg Maanmannetjes

01 Juli 2010 | Nederland, Deurne

Nog een dikke twee weken voordat we beginnen aan onze 17 daagse trip naar Florida. Hiermee gaan we het voornemen ons 12,5 jarig huwelijk en het behalen van een Pabo-diploma eens groots te vieren eindelijk ten uitvoer brengen. De voorbereidingen zijn in reeds in grote mate voltooid: De eerste week zullen we verblijven in een villa in Palm Coast (via www.vakantie-florida.eu) van waaruit we in elk geval een bezoek willen gaan brengen aan Disney World Orlando en Universal Studio's waarvoor we de tickets inmiddels al in huis hebben. We zullen ons in Florida verplaatsen middels een Chevrolet Impala die we via het reisbureau hebben gehuurd bij Sunnycars.com. Komende twee weken nog even wat zaken op het werk afronden en dan kunnen we alvast beginnen met het pakken van de koffers.

• 23 Juli 2010 - 19:17

Moniek:

Ik zal jullie volgen ;-)!! Maar idd eerst nog even wat zaken op het werk afronden, haha.

Groetjes Moniek

• 30 Juli 2010 - 11:15

Ineke:

Fijne vakantie!! Geniet ervan........

Groetjes,

Ineke

• 31 Juli 2010 - 17:25

Opa En Oma Jacobs:

hele fijne vakantie en pas goed op elkaar

• 31 Juli 2010 - 17:42

Henry En Sandra:

wij wensen jullie een hele fijne vakantie,we zullen jullie verhalen hier volgen!!

groetjes Henry en Sandra

• 01 Augustus 2010 - 06:28

KM:

Dat moet inderdaad gevierd worden!
    Goede vlucht toegewenst en met wat Pokemon spelletjes vliegt de vliegtijd voorbij.
    CU.

• 01 Augustus 2010 - 06:28

KM:

Dat moet inderdaad gevierd worden!
    CU.

• 02 Augustus 2010 - 06:23

M+R+L:

Hoe was jullie vlucht? Wij wensen jullie veel plezier in de States!