Dag 4 Ben & Jerry - Reisverslag uit Hadley, Verenigde Staten van Maanmannetjes - WaarBenJij.nu Dag 4 Ben & Jerry - Reisverslag uit Hadley, Verenigde Staten van Maanmannetjes - WaarBenJij.nu

Dag 4 Ben & Jerry

Door: Berry

Blijf op de hoogte en volg Maanmannetjes

23 Juli 2015 | Verenigde Staten, Hadley

Eergisteren dacht ik dat Thijs droomde over een toekomst als timmerman, toen ik hem een aantal keren moest vragen zijn denkbeeldige zaagmachine af te zetten. Afgelopen nacht waande hij zich dan waarschijnlijk een belastingambtenaar, want stelselmatig werd, beetje bij beetje, mijn deel van het bed door hem ingepikt zodat ik alweer bijtijds wakker was.

We hebben een kamer inclusief ontbijt, dat hier bestaat uit cereals, donuts en toast, een schril contrast met wat we van afgelopen dagen gewoon waren.
Na het ontbijt hebben we gauw genoeg uitgecheckt en het hotel verlaten. Afke heeft een selectie gemaakt van een aantal beziensbewaardigheden in de omgeving die we gaan bezoeken. De meeste daarvan blijken uiteindelijk niet veel meer dan een verkooppunt van de regionale lekkernijen zoals de pine-apple produkten en chocolade. Hoogtepunt is een bezoek met korte rondleiding in de ijsfabriek van Ben en Jerry die hier in de regio hun carriere samen zijn gestart.

Nadat we onze weg zuidwaarts hebben hervat, zijn we nog enkele malen gestopt om de benen te strekken en te genieten van de geweldige itzichten die green mountains ons soms bieden. Bij een van de rustplaatsen langs de Interstate 89 kunnen we gebruik maken van de Wifi en boeken we alvast het hotel voor vanavond: het Howard Johnson in Hadley een dik uur rijden vanaf het de rustplaats.

Vanavond hebben in een nabij gelegen restaurant onze maaltijd genoten. Afke heeft met Thijs nog enkele geocaches in de buurt opgepikt terwijl Inge en Ik bij de supermarkt nog wat kleine boodschappen inslaan. Bij het vriesvak bekijk ik naar het aanbod van de Ben en Jerry ijsjes met de meest fantastische namen.
Uiteindelijk kiezen we voor Chocolat Fudge Brownies voor de kids en Karamel Sutra voor de Afke en mij. Hun strategie werkt, ze hebben er weer een klant bij!
Inmiddels kan ik,een paar uur verder, uit ervaring vertellen dat zo'n complete Karamel Sutra toch teveel is om op één avond af te werken.


  • 24 Juli 2015 - 08:52

    007:

    Mijn spionnen in NY zien jullie naderen.
    De 'Canada'-trip in America gaat volgens ons plan.
    Meer verrassingen zullen volgen.
    Be alert!

    JB.

  • 25 Juli 2015 - 00:19

    Opa En Oma Jacobs:

    Hallo vakantiegangers, ik heb er wel erg in dat het een snoepr ijs aan het worden is, maar dat brengt mij op het volgende idee om flink wat ijs mee te brengen voor de woensdag avonden als het pattatdag is.
    die Thijs kan wel afrekenen, Oma is de vriezer al aan het opruimen

    groetjes aan ieder en ook TH..ijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maanmannetjes

Actief sinds 01 Juli 2010
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 17069

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 04 Augustus 2015

Maanmannetjes go Canada

02 Augustus 2010 - 19 Augustus 2010

Maanmannetjes go florida

Landen bezocht: